piatok 3. januára 2014

2013

Rok, ktorý zmenil môj život. Zažila som veľa sklamaní, ale mám aj veľa pekných spomienok. Medzi tie naj partia: Comics salón, prvé stretnutie kamarátky z FB, Anime show, Silvester strávený s úžasnými ľuďmi..
Film 2013: jeden z najkrásnejších filmov čo som kedy videla je určite HG: Catching fires
Song 2013: z toho sa mi ťažko vyberá keďže ich je fakt veľa ale asi top je Avril Lavigne- Let me go
Kniha 2013: tento rok som knihy moc nečítala a jediná dobrá na ktorú si spomínam je Alex na ex od Alyson Noel
Zmena 2013: tak asi najpozitívnejšia zmena je, že som schudla 7 kg
Zážitok 2013: tých bolo tak veľa, že si na žiadny ani nemôžem spomenúť, ale napr. celkom vtipné bolo ako sme si s kamoškami farbili prvý krát vlasy zosvetlovačom a ani jednej to nechytilo dobre a mali sme flakaté vlasy :D
Anime 2013: v tomto roku som si pozrela dosť anime a vybrať jedno bude ťažké... asi Mirai nikki, krásne a dojemné psycho anime o láske
Jedlo 2013: určite sushi ^^
Stránka 2013: weheartit.com
Pokrok 2013: roztiahnutie ucha na aktuálnych 7 mm
Nedodržaný sľub 2013: začať sa viac učiť
Sklamanie 2013: koncert Justina Biebera vo Viedni, na ktorý som nemohla ísť
To by bolo asi tak všetko, dúfam, že rok 2014 bude lepší a splním si všetky veci s môjho Wishlistu:).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára