streda 29. januára 2014

Notice me senpai!

Takže po dlhej dobe nejaký článok z môjho života. 24.1.-27.1 som strávila u kamarátky v Česku ^^ blog: worldbycarolineskittle.blogspot.cz
V piatok na obed sme tam prišli, vybalila som sa a poobede sme išli do Uherského Hradišťa, najlepšie jedlo čo som kedy jedla majú v Poe poe ♥ tak sme sa tam prešli po obchodoch (aj keď bola zima asi -10 °C) večer sme si pripravili kopec jedla a pozerali sme film.
V sobotu sme poobede išli do starého mesta a tam sme boli tiež v nejakých obchodoch, večer sme si vyrábali flower crowns, jedli sme, jedli sme, jedli sme :DD pozerali sme filmy, videá a tak...
V nedeľu ráno sa nám vôbec nechcelo vstávať a tak sme vstali až na obed, poobede sme išli do Zlína. Najprv do Zlatého jablka (majú tam úžasný melónový bubble tea:3) a potom do Centra Zlín. Večer sme si objednali pizzu a zas sme pozerali film (asi). Nejak si to nepamätám lebo väčšinu času sme len jedli, spali a smiali sa :D Ale bolo super. V pondelok ráno som sa zbalila a na obed som išla domov. Už neviem čo napísať tak sem dám radšej fotky aj keď ich nie je veľa. :)

bubble tea^^
"super" počasie:D
selfieee:D
/z nákupov^^/
I choose you!^^
/om nom nom:3/



/flower crown^^/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára