piatok 28. marca 2014

Anime Show 2014

Konnichiwa:) prepáčte, že píšem až teraz, ale som chorá a nejak som nemala náladu.
 Takže bola som tam od piatku a v sobotu večer som už musela ísť domov lebo sa mi pokazili plány, ale aj tak tam bolo super:3 A bolo tam veľa úžasných yotuberov (Ati, Mad Bros, Dixie, Selassie, Stejk...). Ako vždy ani tento krát som nebola na žiadnej prednáške:D. V sobotu som bola v cosplayi Yuno a bol pre mňa dosť úspech že si ma 2 ľudia odfotili. Vzhľadom k tomu, že som mala strašný cosp make up lebo som ráno nestíhala. Sobota bola ešte lepšia než piatok lebo prišla moja bitch-chan Caroline:3 Btw mali tam úplne úžasné sushi. Kúpila som si alpaku, SnK tričko, nejaké plagáty, náramky s youtubermi a veľa jedla.Teším sa na Advik (ak sa mi tam podarí ísť) a na CS *w*


s Atim:)
leoniee:3
let me take a selfie:D
Free*w*
sushi:3
s Dixie:)
bitch-chan^^
Hemi a Tessu
Kukii :3
Rin Kagamine:3
cosfail:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára