pondelok 3. marca 2014

My 1.st cosplay

Konnichiwa^^ po dlheeeeej dobe je tu nový článok, ja som fakt nevedela o čom... A tak mi Caroline poradila, aby som napísala článok o mojom prebiehajúcom cosplayi... Takže tu to máte:)
Asi pred 2 mesiacmi som začala pracovať na mojom prvom cosplayi Yuno Gasai z anime Mirai nikki. Yuno som si vybrala, pretože som sa s ňou vo veľa vlastnostiach zhodovala. Je roztomilá, má ružové vlasy a je to psycho vrahyňa... No kto by ju nemiloval? :'D
Na cosplay mám zatiaľ: parochňu, kontaktné šošovky, sveter a nadoklienky. Ešte potrebujem kúpiť: tričko, čižmy a zbraň. Inak si sukňu budem šiť a mobil si hádam nejak vyrobím T_T. A ozaj, ešte si musím natrénovať nejaký make up, ale to sa mi hádam nejak podarí.
Takže by sa dalo povedať že cosplay mám tak na 60% hotový. Fotiť by som v ňom chcela ísť 15./16.3 (ak to výjde, dám sem fotky) a "premiéru" v ňom budem mať na Anime Show (idem tam na všetky 3 dni, ale v cosplayi budem len v sobotu).
S cosplayom som zatiaľ spokojná, síce je parochňa trochu zničená lebo predtým bola už používaná a kontaktné šošovky nemajú takú farbu, akú som si predstavovala... ale je to môj 1. cosplay a snažím sa, aby bol aspoň ako tak pekný :)

/plán^^/
/parochňa/
/kontaktné šošovky/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára