piatok 11. apríla 2014

Spring outfits

Ahojte, rozhodla som sa nafotiť nejaké jarné outfity a spraviť vám inšpiratívny článok, to oblečenie bolo kúpené už dávnejšie, ale určite niekde zoženiete niečo podobné:) Btw: kým som to všetko nafotila mi to trvalo asi hodinu:D Nechce sa mi písať ku každej fotke kde som čo kúpila, takže ak vás to bude zaujímať píšte do komentov^^ (každému outfitu som vymyslela názov a bude k tomu kratší popis, kam si to obliecť a tak:)

1. Kawaii panda
  -vhodné do školy, niekam von, proste pre každú príležitosť, aj do chladnejšieho počasia
 2. Rainy days
  -vhodné do dažďa a chladnejšieho počasia, na každú príležitosť
3. Good girl
  -na nejaké slávnostnejšie príležitosti (napr. oslava)
4. Elegant lady
  - tiež sa to hodí na všetky príležitosti, ale hlavne do školy/ do práce
5. Daily casual
  -vhodné pre každý deň, hocikam

To by bolo asi tak všetko, dúfam, že som vás inšpirovala:) Bye^^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára