streda 9. apríla 2014

TOP 10

Konnichiwa, dnes tu mám pre vás článok na tému "10 top vecí v mojom živote" :)

1. jedlo (bez jedla sa nedá žiť:D) + bubble tea
2. anime, manga, cosplaye- a proste všetky tie "otaku veci"
3. knihy a filmy- samozrejme, mám radšej knihy, ale nie ku každému filmu je aj kniha
4. weheartit- asi najlepšia sociálna sieť (ak sa to tak dá nazvať), na kt. som sa kedy registrovala
5. hudba ♫- je jedno akého žánru
6. zopár ludí, ktorých mám úprimne rada ♥ (bitch-chan, senpai...)
7. móda- mohla by som stráviť hodiny nakupovaním, keby mám na to peniaze:D
8. fotografovanie- moje fotky nie sú nejako úžasné, ale baví ma to^^
9. telesné modifikácie- tunely, piercy, tetovania... (fascinuje ma to)
10. zvieratá- v poslednej dobre mám hrozne v oblube mačky, ale mám 2 psoch, ktorých by som nevymenila za nič na svete:)
A ešte by som chcela pridať aj 11. cestovanie- mojim snom je precestovať svet^^

  Tak dúfam, že sa vám článok páčil, ak to tu vôbec niekto číta:D  Bye~

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára