nedeľa 27. apríla 2014

What's new

Aloha:) neviem o čom písať tak som sa rozhodla napísať nejaký kratší článok čo mám nové a tak... Keďže by som sa teraz mala učiť na príjmačky tak by som sa mohla vyhovoriť, že sem nič nepíšem lebo nemám čas... Ale neučím sa, nechce sa mi a tak celé dni trávim doma a nudím sa. Včera som bola v NR nakupovať, ale jediné čo som si kúpila boli rifle, ktoré sú aj tak špinavé (šťastie lvl ja), ale na obed som mala úžasné sushi. No a konečne mi prišli kontaktné šošovky, zväčšovacie a modré:3 V škole som na tom neni práve najlepšie lebo sa mi nechce učiť, nemám nijakú motiváciu ani nič takže mi je to už úplne jedno. Teším sa na leto, síce už vidím ako ho celé strávim doma, ale aspoň budem mať pokoj od školy a strávim 2 týždne s Bitch-chan (Caroline):3 Keď nad tým tak premýšľam už asi ani nič nové nemám, nakupovať teraz moc nechodím lebo sa snažím šetriť na cosplaye (neúspešne). Btw nemáte nejaké nápady na články?:D koncom šk. roka by som chcela urobiť nejaký článok typu "plány na leto" alebo nejaký wishlist na leto, ale už vidím ako to napíšem a všetky tie plány sa mi zrušia :'D No to by bolo asi tak všetko, užívajte si život a aj nadalej čítajte môj nudný blog, bye:)

/lenses powaa:D/
/obed:3/
/selfie:D/  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára