pondelok 5. mája 2014

April's favourites

Aloha, dnes som si pre vás pripravila trochu mainstream článok- April´s favourites, snáď sa vám bude páčiť:)

                           Fashion

-      Z módy by som asi vybrala moje nové čierne rifle, ktoré som už spomínala minule. Úplne som sa do nich zamilovala, kúpila som ich v Gate a jediná nevýhoda je, že sú mi trochu velké T_T

                           Books

-      Tento mesiac som žiadnu knihu ani neprečítala celú, ale kúpila som si knihu „Je to inak, mami...“ Ešte som ju nestihla dočítať, ale zatiaľ vyzerá byť fakt super.

         Movies

-      Pri filmoch sa ani nemusím dlho rozhodovať- Frozen <3 

          Memory

-      Najviac top zážitok bol asi otaku zraz, bolo tam fakt úžasne a plno super nových ľudí.

          Food/Drink

-      To bude trochu ťažsie rozhodovanie, z jedál vyberám Billa cookies a z nápojov asi malinovo- mangovú príchuť bubble tea (odporúčam)


Bye ^^~

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára