nedeľa 25. mája 2014

Weekly diary #02

Alohaaa:) V pondelok som bola na príjmačkách na OA u nás v meste a večer som bola vonku s Leonie. V utorok sme boli zo školy na nejakom predstavení a bola tam celkom nuda. V stredu zas škola a nuda. V štvrtok som išla na príjmačky na OA do Trnavy (kam ma nezobrali) a potom som si kúpila jesť a knihu no a  večer som bola zas vonku s Leonie:D V piatok po škole som si zbalila veci a išla som do Nitry k Viki^^ večer som jej asi 3 hodiny farbila vlasy a potom sme boli také unavené, že sme hneď zaspali a nestihli sme ani pozerať anime jak sme chceli:D Ráno sme vstali pomerne skoro, vyrábali sme si flower crowns a išli sme do Mlynov. Kúpili sme si bubble a potom sme si išli kúpiť sushi. No a potom sme si spravili piknik:3 Asi okolo obeda sme sa išli pozrieť na hrad a bolo tam hrozne pekne^^ Po obhliadke hradu sme išli cez námestie zas do Mlynov a tam bol Čokofest *w* (najlepšie boli tie ochutnávky čokolády:D) No a o 16tej som už išla na bus domov, boli to fakt super strávené 2 dni:)
Oks zverejňujem vám sem ten článok ešte z minulého týždňa lebo som ten najlenivejší človek na svete:D a článok z tohto týždňa bude možno zajtra, aj keď sa nič zaujímavé nedialo.

(neviem fotiť:D)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára