štvrtok 5. júna 2014

Weekly diary #04

Tak som tu konečne zas s článkom, viem mala by som ich písať vždy v nedeľu, ale mne sa obvykle nikdy nechce:D No už ani poriadne neviem čo také sa stalo, viem, že v štvrtok sme boli s Luciou v Trnave nakupovať (ja som si kúpila len jedlo, ale ona aj oblečenie). V piatok sme mali v škole Deň športu tak sme sa ani neučili a síce bola neskutočná zima, ale bolo to fajn:D (teraz v ten posledný mesiac sa snažíme byť v škole viac kolektívny, ale aj tak sa dosť často hádame). Víkend som strávila u otca, kde som sa celý čas strašne prejedala a zakončila som to nedeľou v NR, kde sme boli len v Metre a Mc (prvý krát som bola v Metre,  môžem povedať, že som si myslela, že je to tam viac epické:D) No to by bolo asi tak všetko, musím ísť chystať veci na zajtrajšiu Noc v škole, tento týždeň je viac akčnejší takže očakávajte lepší článok :D + článok "10 top produktov v mojom živote" (bude to také trošku viac healthy) Byeee:)

/zlepšenie pondelka:3/
/učenie na 4 písomky:D/
/som kreslil/
/hrozne krásne šaty v NY :3/
/s Luciou:D/
/bez bubble by to nešlo/
/konečne vrátené slúchatká z reklamácie:3/
/long lasting tetovačky a zlatíčka:3:D/
/ak vám niekto, niekedy povie, že máte bordel v izbe, spomeňte si na môj bordel na ploche:D/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára