sobota 3. januára 2015

Cestovateľské denníky #1

Ahojte, včera ráno som dostala úžasný nápad, keďže som si konečne vybavila preukaz na bezplatné vlaky mám chuť cestovať a navštevovať nové miesta na Slovensku. A tak mi napadla nová rubrika na blogu: Cestovateľské denníky, snažila by som sa každý víkend navštíviť nejaké miesto (ak by bolo pekné počasie), spraviť fotky a napísať vám o tom potom na blog. Keďtak mi môžete do komentárov písať miesta, ktoré by som mohla navštíviť a prečo:)

Včera sme sa s Leonie rozhodli ísť do Bratislavy. Najprv sme sa prešli po Obchodnej ulici, kde sme si kúpili obrovské deko-šály (z toho mám maximálnu radosť lebo som ten šál chcela už dlho), potom sme podľa plánu išli do Starého mesta, ale nejak sa rozpršalo a ja s vlasmi mokrými ako čerstvo po ozmývaní som rozhodla, že zo starého mesta nepôjdeme na hrad ako sme pôvodne chceli, ale niekde sa najeme a pôjdeme na vlak. A tak sme blúdili tmavou a mokrou Bratislavou a hľadali sme si večeru. Pretože proste Lexi si nemôže dať jedlo z Mekáča alebo si niečo vybrať v Tescu. Nakoniec sme skončili pri vegetariánskych bagetách v Subway, ktoré boli mimochodom výborné. Asi troch ľudí sme sa spýtali na spiatočnú cestu na električku, dostali sme sa na stanicu, kúpili sme si čokočíno a išlo sme na vlak. Celú cestu som spievala, aby si k nám do kupé nechcel nikto sadnúť. Asi fakt neviem spievať pretože to zabralo:D Tak a to je o našom dni v BA, ktorý síce nedopadol až tak podľa našich predstáv, ale bol super:)











1 komentár:

  1. Škoda, že ste nestihli Stare Mesto. Tam je to veľmi pekné. Ale vidím, že ste si to taj tak užili. o)

    Anna
    www.flostenparadise.com

    OdpovedaťOdstrániť