streda 29. apríla 2015

Awesome week

Ahojte:) prepáčte, že zase dlhšie nebol článok, ale bolo toho veľa (škola, brigáda, chodenie von...) popravde, žijem svoj život naplno a nič nestíham a z nejakého neznámeho dôvodu ma ten zhon baví:) 
Minulý týždeň bol úplne skvelý a tak som sa rozhodla vám o niektorých (zaujímavejších) dňoch napísať.

STREDA
V stredu poobede som sa s kamarátmi zúčastnila na bublifukovania v BA, bolo tam fakt veľa ľudí (toľko som ich tam ani nečakala). Myšlienka tejto akcie bola fajn, problém bol skôr v tom že mi tých bublín po bratislavských uliciach prišlo málo nedalo sa to ani odfotiť (možno to prišlo len mne také:D) Inak mám takého akcie fakt rada:)

PIATOK
V piatok večer sme už skoro ako každý týždeň s Leonie boli na koncerte tu u nás v klube, boli tam kapely Try, Evidence of kinlee a Mid the gap, keďže som mala super náladu som si ten večer fakt užila aj keď sme potom už o 1nej museli ísť domov lebo na nás prišla únava:D

SOBOTA
V sobotu som nebola na žiadnej akcii o ktorej by som vám mohla napísať a celý deň som robila veci do školy, ale večer som išla do Trnavy a ako vždy som skončila prejedaním sa v mekáči:D Keď som prišla večer domov mi volala kamarátka či nejdem s nimi na vyhliadku tu u nás v meste tak som išla, výhľad odtiaľ je v noci (ako aj cez deň) fakt pekný.
/neišlo to moc odfotiť/
NEDEĽA
Nedeľa bola top zakončenie tohto super týždňa, s Leonie sme išli do Nitry na Čokofest. Najprv sme sa prešli po obchodoch v Mlynoch a potom sme išli na Čoko trhy, kde sme sa zastavili pri každom stánku s ochutnávkami a ja som si na konci dňa myslela, že pre mňa bude miesť prísť žeriav, čo som bola tak prejedená:D Na čokofeste som bola aj minulý rok a je to asi najlepší festival na svete pretože je to (ako už ste asi vyvodili z názvu) festival čokolády  <3

To je o minulom týždni asi všetko, dúfam, že sa vám páčia aj články tohto typu o mojom živote pretože tie ma baví písať asi najviac... Majte sa, usmievajte sa a žite život na plno!:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára