nedeľa 19. apríla 2015

Celodenný úsmev

Ahojte:) Dnes bol úplne super deň, po 4 dňoch som konečne vyšla von z bytu:D (bola som chorá, ale už mi bolo lepšie tak som sa chcela ísť prejsť) a tak som s pomocou Leonie nafotila aj prvý outfit za tento rok.

 Budem úprimná, v zime nikdy nevyzerám štýlovo. Patrím k ľuďom, ktorým je stále zima takže si na seba oblečiem aj 5 vrstiev oblečenia a kreativita u mňa príliš neprevláda pretože veľa zimných vecí nemám (to je dôvod prečo dlho nebol žiadny outfit).
Ale prejdime k tomu dnešnému dňu... V poslednej dobe sa snažím viesť pozitívny život takže som sa dnes celý deň zase len smiala. Dnešok v skratke (teda skôr len poobedie lebo to bolo zaujímavé): ukradla som tulipány niekomu zo záhradky, kúpila som si Dr.Pepper malinovku (ktorá mi vôbec nechutila), nafotili sme outfit, išli sme na kávu, vytvorili sme si vlastný hashtag na instagrame:D (#LexiaLeonie), mala som záchvaty smiechu a objavili sme u nás v meste nové tetovacie štúdio.
Inak v outfite som zvolila dosť zvláštnu kombináciu- obliekla som si na sebe 2 košele, ako to podľa vás vyzerá? Bol to jeden z mojich divných nápadov a chcela som to skúsiť:D
Tak to by bolo asi tak všetko, užívajte si život a usmievajte sa! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára