pondelok 13. apríla 2015

Cestovateľské denníky #4

Ahojte:) dnes tu mám po dlhšej dobe zase článok z mojich cestovateľských tripov, ale ešte predtým tu mám pre vás 2 informácie:
1. určite ste si všetci všimli nový design, moc veľké zmeny v ňom síce nie sú, ale tak snáď sa vám páči:) (a konečne tu mám aj fotku s mojou aktuálnou farbou vlasov:D)
2. moja BFF (tento výraz som už dlho nepoužila:D) Leonie si založila nový blog tak sa tam určite pozrite:)




Túto sobotu a vlastne aj sobotu predtým som strávila v Bratislave so Zazou.
Tú minulú sobotu som sa konečne dostala na všetky miesto kam som v BA chcela ísť- Slavín, hrad a potom sme sa prešli po Starom meste. Túto sobotu sme mali v pláne ísť do 2 opustených nemocníc, ale dostali sme sa len do jednej- Zochova. Ešte sme predtým zašli do Urban space, pre tých čo nevedia to je taká hipsterská kaviareň, ale je tam fakt pekne a majú tam dobrú ponuku nápojov/jedla:) Musím povedať, že to boli fakt 2 super strávené soboty, aj keď som bola potom neskutočne unavená.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára