pondelok 6. apríla 2015

✿March faves✿

Ahojte:) je tu (skôr bol tu) koniec marca a s ním aj nový článok o mojich obľúbencoch za tento mesiac.

✿FILM✿
Hneď začiatkom marca som išla na premiéru filmu Chappie, v ktorom si zahrali Die Antwoord, je to sci-fi akčný film z budúcnosti o robotovi menom Chappie, ktorého preprogramujú a dostane sa k partii zločincov. Mne osobne sa tento film veľmi páčil, už len pretože tam Die Antwoord vyzerali presne tak ako aj vystupujú a to ho robilo aj dosť zaujímavým. Navyše bol aj veľmi dojemný, skoro som sa tam rozplakala:D

✿KOZMETIKA
Z kozmetiky tu mám opäť výrobok od Yves Rocher (dosť som si ich obľúbila) a je to vanilkový sprchový gél, ktorý nádherne vonia a najradšej by som ho vypila:D

✿OBLEČENIE
Z oblečenia som si tento mesiac asi ani nič poriadne nekúpila, ale najväčšiu radosť mi robí toto pyžamo s motívom mojej obľúbenej rozprávky z detstva:D 

✿JEDLO
Tento krát to výnimočne nebude jedlo, ale čaj. Je to zelený čaj s príchuťou vanilky (áno milujem všetko vanilkové), ktorý môžete kúpiť v Lidli. Najlepšie chutí s lyžičkou medu. 

✿ZÁŽITOK
21.3. nastal konečne deň, na ktorý sme so spolužiačkou čakali už od decembra- koncert The paranoid. Bola tam vážne skvelá atmosféra, hneď po 30STM najlepší koncert na akom som kedy bola:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára