sobota 21. júna 2014

Snap out of it

Ahojky, tak som si dnes uvedomila, že asi nikoho nebav čítať dlhé články o mojom nudnom živote. Rozhodla som sa, že budem písať tak raz do týždňa len krátke zhrnutie/ čo sa v mojom živote udialo, alebo písať na nejakú tému (podľa nálady) a budú k tomu nejaké fotky.
Tiež tak nenávidíte spoilery? Poznáte ten pocit, keď máte rozpozeraný seriál/ máte v pláne si prečítať nejakú knihu a niekto vám surovo prezradí koniec? Ja osobne by som za to zabíjala. Vďaka tomu viem koniec The fault in our stars, ale aj tak som si tú knihu kúpila a na film idem.
A niečo zaujímavé z môjho života? V nedeľu som bola v NR, kde som si kúpila už spomínanú knihu TFIOS a bol to fakt pekný deň. Na obed sme išli k Viki lebo grilovali a potom sme boli v parku. A dnes som zas bola v TT, ale s Monou (asi ste zmätený z tých ludí, kt. tu stále spomínam, ale čo už). Bola som si vyzdvihnúť zombie šošovky a tak sme sa ešte prešli no a vznikol z toho ďalší pekný deň:)
To by bolo asi tak všetko lebo je to zas dlhý článok, ale hádam si ho niekto prečíta.V najbližšej dobe očakávajte už fakt nejaké lepšie a tematickejšie články, bye~

/a inak mám nové vlasy/


/+ nejaké fotky z NR/


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára