piatok 31. októbra 2014

Halloween

Pre niektorých pohanský sviatok, pre mňa druhé Vianoce.
Tento článok bude braný z môjho pohľadu a bude možno trochu kratší pretože si musím ešte urobiť make up a večer idem oslavovať^^

"Americký sviatok"
Väčšina ľudí toto neuznáva pretože si povie, že je to "americký sviatok"... OMYL! Halloween má pôvod v Írsku a pokiaľ dobre viem, Írsko nie je v Amerike.
"Pohanský sviatok"
Na wikipédii sa písalo niečo o tom, že je to deň pred sviatkom všetkých svätých a kelti to vyznávali, aby si naklonili zlých duchov na svoju stranu... (keď vás to zaujíma si to pozrite, mne sa to nechce rozpisovať). Ale pretože to robili kelti kedysi kvôli zlým duchom, neznamená, že to robíme aj my v 21. storočí. A vlastne, prečo by sme mali celý čas smútiť nad stratou ostatných? To že ich budeme stále oplakávať nám ich nevráti... páve naopak, mali by sme si užívať život kým sa dá. Takže si myslím, že je každého rozhodnutie či tento sviatok bude oslavovať alebo nie, a ak áno, nemali by sme ho preto odsudzovať a nazývať ho "pohanom". A miesto pohanský by som skôr použila prídavné meno morbídny:D
"Kostýmy"
Ešte by som sa chcela vyjadriť k tomuto, keďže je tento sviatok strašidelný mali by sme sa aj obliekať do strašidelných kostýmov, teda aspoň ja to tak beriem. Čiže kostýmy typu mačacie uši a fúziky nakreslené ceruzkou na oči sú dosť oničom.. :D
Ja osobne Halloween milujem, tá atmosféra, to že sa môžem prezliecť za niečo desivé a výjsť tak von, morbídnosť, vyrezávanie tekvíc, pozeranie horrorov... <3

/prípravy/  


4 komentáre:

  1. ja bych hrozne chtela vyrazit na nejakou halloweenskou party ale vzdycky mi to vyjde nejak blbe, letos jsem treba byla v praci :(

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby to nekoho zaujalo, budu rada, kdyz se zapoji :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne to tento rok konečne vyšlo, inak bývam na Halloween vždy chorá:D

      Odstrániť