streda 1. októbra 2014

Liebster award TAG

Ahojte, nedávno som sa dozvedela, že som bola nominovaná do Liebster award TAGu za čo ďakujem Monami Rae, ktorej by som týmto spôsobom aj chcela pochváliť blog a krásne fotky:)

 Pravidlá Liebster award tag-u:
1. Nominovaný by mal poďakovať blogerovi za nomináciu.
2. Napísať 11 faktov o sebe.
3. Odpovedať na 11 otázok, ktoré dostal.
4. Na konci nominovať 11 blogerov, aby odpovedali na tvojich 11 otázok.


  11 faktov o mne:
1. blogy som si začala zakladať už asi keď som mala 10/11 rokov čiže sa tomu venujem už dosť dlho, ale tak normálnejšie (a menej trápne) som sa blogovaniu začala venovať asi minulý rok
2. milujem nakupovanie
3. hrozne rada počúvam, keď niekto hrá na klavír
4. vo voľnom čase rada čítam, fotím, počúvam hudbu, keď ma chytí tvorivá nálada tak obvykle aj kreslím alebo niečo píšem
5. posledného pol roka (približne) som strávila pozeraním seriálu Pretty Little Liars a teraz sa bojím pozrieť si poslednú časť pretože nechcem, aby to skončilo:D
6. milujem mačky
7. keď mám blbú náladu, chodím sa odreagovať na tumblr
8. občas nosím kontaktné šošovky
9. momentálne mám hnedo-zelené vlasy pretože mi nechytila farba
10. som pravdepodobne ten najlenivejší človek na svete:D
11. mám rada zmeny 

 Mojich 11. odpovedí na otázky: 

1. Aká je tvoja vysnívaná farba vlasov?
svoju vysnívanú farbu vlasov som už dosiahla, bola to modrá, ale teraz sa snažím nejak dostať na ryšavú, čiže momentálne je to asi ryšavá a ešte by som niekedy chcela skúsiť fialovú a čiernu
2. Aký je tvoj obľúbený autor kníh?

obľúbeného autora kníh asi nemám, kedysi to bola Jacqueline Wilsonová, ale teraz čítam skôr knihy podľa toho či ma nejak zaujmú a nie podľa toho, kto ich napísal, no napríklad ma v poslednej dosť zaujala tvorba J. Greena a Ch. Bukowskeho
3. K akému štýlu sa najviac hodíš? Retro, vintage, grunge, emo, punk,..

toto je pre mňa dosť ťažké otázka, asi k žiadnemu, mám tak trochu vlastný štýl, kedysi som sa inšpirovala dosť scene štýlom a aj teraz si občas podľa toho spravím vlasy (ale obvykle sa mi moc nechce) a čo sa týka oblečenia sa mi dosť páči vintage
4. Akej farby je tvoja obľúbená kabelka?
čierna
5. Rada fotíš? Ak áno, čo najčastejšie?

milujem fotenie, najčastejšie fotím prírodu, rozpadnuté budovy a ľudí:)
6. Na ktorú sociálnu sieť máš zlý názor?

mám zlý názor na všetky sociálne siete, ale aj napriek tomu ich využívam pretože by som sa nemala ako kontaktovať s niektorými ľuďmi, ktorých mám rada:D
7. Ktoré 3 veci v jeseni miluješ robiť?

prechádzky v parku, ktorý je preplnený popadaným lístím, pitie horúcich nápojov a oslavovanie Halloweenu:)
8. Aká farba prevláda v tvojom šatníku?
ja myslím, že všetkých farieb tam mám tak rovnako, žiadna neprevláda 
9. Hráš nejaké hry? Ak áno, aké najčastejšie?

mám stiahnuté LoL (ale ešte som to poriadne nehrala), hrávala som Slendermana, Osu... ale teraz už nejak nemám na nič z toho čas:D
10. Preferuješ život v meste alebo dedine?

v meste je viac obchodov a na dedine je väčší kľud, žila som aj na dedine aj v meste, ale nejak sa neviem rozhodnúť čo je lepšie
11. Delíš sa o svoju kozmetiku poprípade požičiavaš ju?
ani nie, moc kozmetiku nepoužívam

 Mojich 11 otázok: 

1.  Aký je tvoj najobľúbenejší druh oblečenia?
2. Aké štáty by si v budúcnosti chcel/a navštíviť?
3. Čo ťa priviedlo k blogovaniu?
4. Aký máš najkrajší zážitok za celý tvoj život?
5. Farbíš si vlasy? Ak áno, kedy si s tým začal/a?
6. Aký máš názor na telesné modifikácie? (tetovania, piercingy...)?
7. Obľúbený hudobný štýl?
8. Čo by si chcel/a v živote dosiahnuť?
9. Máš rad/a jeseň? Ak áno, čo máš najradšej na jeseni?
10. Ako často nakupuješ?
11. Aké seriály sleduješ?

Nominujem:
 1. Yukiko
 2. Leonie
 3. Michelle
 4. Flosii
 5. Nina
 6. Akio
 7. Ccumrik
 8. Kvetinka 
 9. Cheryl
 10. Elis&Violet
 11. Indeana

2 komentáre:

  1. Super tag si urobila!♥ Moja vysnívaná tiež bola modrá, no keď som ju mala moc sa mi na mne nepáčila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:) ja sa zas tej modrej stále nemôžem zbaviť:D

      Odstrániť