pondelok 23. februára 2015

Explore, travel, be happy

Ahojte:) takýchto názorových článkov tu moc nemám tak som sa rozhodla sem nejaký pridať. Tento krát to bude o cestovaní a objavovaní nových miest.
Existuje mnoho štúdií o tom, aké je cestovanie pre nás prospešné a ako nás robí šťastnými. A určite je to pravda, veď kto by nebol šťastný pri spoznávaní nových miest?

Teraz  si predstavte ten pocit, keď ste niekde prvý krát a vnímate tú zaujímajú architektúru, to množstvo iných ľudí a tie odlišnosti od mesta, v ktorom žijete... aké je to všetko krásne, ako by ste v tom meste najradšej zostali navždy pretože vám tam proste príde všetko tak lepšie. Ale potom si uvedomíte, že keby tam naozaj zostanete dlhšie začnete už to všetko brať ako samozrejmosť a už by to tak výnimočné vôbec nebolo a to je skvelé na cestovaní, tá výnimočnosť.
Chcete niečo zaujímavé zažiť a vytvoriť si skvelé spomienky? V náhodnom okamihu, v náhodnej dobe si len tak zoberte veci, sadnite na vlak a choďte niekam. Ja to tak občas robím a môžem povedať, že z toho vzniknú vždy najlepšie nápady. 
Cestovanie je cesta ku šťastiu. Teda neviem ako je to u ostatných, ale ja keď vidím niečo nové, som niekde kde som predtým nebola, mi to vždy vyčarí úsmev na tvári. A preto, ak chcete byť šťastný, zaraďte k vaším každodenným činnostiam cestovanie. Teda nemyslím cestovanie za prácou (to fakt tak zábavné nie je:D) ale to, že sa niekam vyberiete a budete objavovať tajomnosti toho miesta.
Chápem, že tento článok moc asi nedáva zmysel pretože som vypísala moje myšlienky a neviem ich nejak lepšie spojiť, ale tak chcela som sa o to s vami podeliť pretože milujem cestovanie, ale to už ste si asi všimli:D 
Cestujte, radujte sa a jedzte, vaša Lexi:)

Untitled | via Tumblrvia Tumblr

...   Travel
Untitled

/a na záver článku vám odporúčam pustiť si toto veľmi inšpiratívne video od Jasona, ktorého cestovateľské videá proste nemajú chybu/

2 komentáre:

  1. Fakt závidím ľuďom, ktorí precestovali svet. Priateľova mamina bola snáď všade okrem Japonska. Ja som bola najďalej asi v Taliansku :D raz keď nebudem pracovať za minimálnu mzdu tak precestujem svet aj ja :D
    www.battyamnesia.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, tak to ju obdivujem:D ja mám tiež v pláne raz precestovať svet, tak snáď sa nám to niekedy podarí:)

      Odstrániť