pondelok 16. februára 2015

Cestovateľské denníky #3

Ahojte:) na začiatok by som vám sem najprv chcela napísať nejaké novinky čo sa stali v mojom živote za posledný čas: 
1. som ostrihaná, tak nejak dopostupna a moc sa mi to nepáči, ale čo už, vlasy dorastú:D
2. konečne som si po dlhej dobe našla brigádu, síce musím kvôli tomu chodiť tak 3 krát do týždňa na pár hodín do BA, ale baví ma to:)
3. tak ako každoročne budem 27.2. na Anime Show a hrozne sa tam teším
to by bolo asi tak všetko, na nič nové si nespomínam a teraz prejdime k hlavnej téme článku:)

V piatok ku mne prišla spať Leonie, ráno som jej spravila valentínske raňajky, pretože som tak super kamarátka (vtip).  No a potom sme sa nachystali s išli sme na vlak, ktorý sme kvôli mne nestihli (vždy mi to ráno hrozne trvá) a tak sme čakali hodinu na ďalší.
V Nitre sme pochodili obchody a kúpili sme si jesť, bol to super deň a asi tak 80% celého času spolu sme strávili tým, že sme sa smiali:D
Rada do života: nikdy nechoďte v MHD na čierno pretože to môže skončiť tým, že budete utekať pred autobusárom, ktorý na vás bude chcieť zavolať policajtov:D 
Tak to je všetko z nášho tripu, nie je toho síce veľa a ani fotiek moc nemám, ale konečne som sem zase niečo pridala aj s rizikom, že mi zhorí izba pretože mám pokazenú nabíjačku od notebooku, majte sa krásne a užívajte si život:)

/nové vlasy, nechcelo sa mi ich žehliť/


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára