pondelok 9. februára 2015

Recipes: homemade zmrzlina

Ahojte:) keďže je vonku sneh a ja nikam nechodím, nemôžem písať ani články pretože nemám žiadne fotky a tak som sa rozhodla začať s novou sériou článkov- recepty. Ako už všetci viete, milujem jedlo a (keď mám na to náladu) milujem prípravu jedál, a práve preto tu mám dnes pre vás rýchly recept na zmrzlinu:)



Čo potrebujeme?

  • banán
  • trochu arašidového masla
  • (ak chcete) niečo na ozdobenie, ja som použila mrazené ovocie
Banán nakrájame na kúsky a dáme ho tak na hodinu/dve do mrazničky. Vyberieme ho, dáme do väčšej misky a rozmixujeme, potom pridáme arašidové maslo (množstvo skôr podľa chuti) alebo môžete pridať chocolate chips (neviem ako sa to volá po slovensky:D). Vznikne z toho zmrzlinová hmota a je to hotové. Ja som to ešte ozdobila mrazeným ovocím, aby to krajšie vyzeralo na fotke:D

1 komentár: