pondelok 18. mája 2015

Garden Food Festival, Olomouc

Ahojte:) V prvom rade sa vám chcem poďakovať za sledovanosť 3050 a môžeme prejsť k článku. Cez víkend som sa asi po 10 mesiacoch znova videla s Yukiko a rozhodla som sa, že vám o tom napíšem článok:)

V sobotu ráno som išla na vlak a pred obedom som dorazila do UH, prešli sme sa po meste a potom sme išli na vlak do Olomouca, kde sme sa zúčastnili Garden food festivalu. Bolo tam fakt super, nakúpili sme si jedlo, ochutnali sme hmyz a bolo to fakt dobré! Ak niečo takéto chcete tiež niekedy skúsiť hlavne nad tým príliš nepremýšľajte a proste to zjedzte. Ten hmyz bol tepelne upravený a okorenený takže to nemalo nijakú špecifickú hmyziu chuť:D (veď yolo, nie?) Po pár hodinách strávených na tom festivale sme išli do Šantovky (obchodné centrum), odtiaľ sme išli do mesta na bubble tea a do parku. Nakoniec sme išli prejedené späť na vlak do UH. Večer sme išli ešte von, o 1nej ráno som si dala pizzu a išli sme domov:D
V nedeľu sme hneď po ráne išli do Tesca, kde sme si (ako inak) nakúpili jedlo a urobili sme si v parku piknik. Potom sme na bicykloch išli do Kunovického lesa, kde bolo hrozne pekne. Odtiaľ sme išli späť lebo som sa musela pobaliť a o 16tej som išla na vlak. Bol to fakt úžasný víkend:)

Zjedli sme:
/hmyz na tanieri/
/syrový tanier/
/jahodová limonáda a brownie/
/grilovaný camembert/
/Lexi-indiánka:D/

2 komentáre: