utorok 12. apríla 2016

Do what you love

Ahojte:) Nečakám, že tento blog ešte niekto číta, ale rozhodla som sa znovu začať písať... Uvedomila som si, že ma to baví a mám nejaké nápady na články. Dúfam, že už to neupadne tak ako vždy. Za ten cca rok sa toho dosť zmenilo, našla som si nové kamarátky a super frajera, vybrali mi mandle, objavila som hudbu menom drum & bass a pribrala som asi 10 kilov. :D Človek sa neustále mení. Teraz je 1:06 ráno a ja si uvedomujem, že mi toto blogovanie chýba, rada som zdieľala svoje myšlienky a fotky. Trochu som zmenila dizajn blogu a už píšem s nadšením nový článok na tému, ktorú ste mohli uhádnuť už podľa názvu.


Rob čo ťa baví, to je fráza, ktorú počúvame veľmi často od nášho okolia. Ale dá sa to vlastne v dnešnej dobe?
Priznajme si to, väčšina ľudí pracuje za málo peňazí v nejakej nudnej práci, ktorá ich nenapĺňa. (zaujímalo by ma či len na Slovensku je také veľké percento ľudí robí prácu čo ich nebaví alebo aj v tých vyspelejších krajinách) Každé ráno vstávame a chodíme s nechuťou do školy. Z toho vyplýva, že sa nedá stále robiť to čo nás baví, ALE môžeme si to spríjemniť. Mne pomáha, keď si ráno do školy vezmem pekný outfit, alebo keď si ráno urobím dobrý obed a teším sa ako ho zjem, alebo ešte pomáha, keď sa teším na niečo čo bude po škole takže to rýchlo ubehne. Na všetkom negatívnom sa dá nájsť niečo pozitívne. Takže môžeme byť šťastní, aj keď nie je všetko dokonalé, len si treba nájsť k tomu šťastiu cestu.
To by bolo asi všetko pretože už ma začínajú bolieť oči. Majte sa pekne a usmievajte sa:)

1 komentár:

  1. random otázka...aká je šanca, že hrávaš poprípade si hrávala rpg? :D Konkrétne môžem spomenúť Lost Castle alebo Monophiliu...D:

    OdpovedaťOdstrániť