nedeľa 5. januára 2014

New in

Ahojte ^^ včera som bola nakupovať v Nitre a tak som sa rozhodla napísať článok typu new in. V obchodoch boli teraz vianočné výpredaje takže bolo fakt z čoho vyberať. Najprv sme išli do Terranovi a tam som si vybrala (konečne) zimnú bundu a čiapku s ušami. Je to taká tá khaki bunda čo majú teraz všetci, ale čo už. Odtiaľ sme išli do Tesca kde som si kúpila ponožky :DD (mám závislosť kupovať si ponožky =.=) a objavila som tam balenie umelých rias. Potom sme išli do N centra, mali tam celkom pekné veci. Hlavne v Cropp town, ale nič som si nekúpila. A nakoniec -> Mlyny. V McDonalds sme si dali obed a pokračovali sme v nákupoch. Začali sme v New Yorkeri, tam som si kúpila čisto biele tričko (na DIY) a skončili sme v Gate kde som si kúpila čierne čižmy (mne zohnať čižmy je fakt ťažké lebo sa mi žiadne nepáčia). Nakoniec som si dala bubble tea (kivi s mangovými guľôčkami) a išli sme domov.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára