utorok 13. mája 2014

Weekly diary #01

Konnichiwa:) rozhodla som sa, že na konci každého týždňa vám k nemu napíšem krátke zhrnutie, niečo ako denník.
Cez školu som nikde nebola a celý štvrtok som strávila pri ntb. V piatok po škole prišla Viki a boli sme vonku no a keďže som nechcela tráviť večer doma som ešte potom išla von s leonie:D V sobotu bol u nás v meste Deň kvetov (neviem či to býva aj niekde inde, proste na ulici sú stánky a tam sa predávajú kvety a tak:D) kúpila som si kaktus a roztomilý prsteň s Jing Jang znakom *w* Poobede sme išli do NR, kde som sa zúčastnila kastingu na Elite Model Look (bolo tam fakt hrozne vela ludí). Potom som išla (ako vždy) na bubble a nakupovať, v Gate som si kúpila zelené tričko a v H&M najúžasnejšiu tašku s mačkami *w* no a večer som si ostrihala a odfarbila vlasy (zas:D). V nedeľu doobeda som si robila nejaké testy na príjmačky a poobede sme išli s Leonie do TT. Dali sme si bubble tea a išli sme sa najesť do Mc, bolo fajn len keby tak strašne nepršalo:D
Tento článok som mala napísaný už dlhšie, ale nejak som sa nemohla dokopať k tomu, aby som ho zverejnila:D

/new in/


/hair update:D/
/EML (vyzerám ako debil, ale nechce sa mi to upravovať:D)
/obed:'D/
/ootd/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára